Sinopsis Halimmunan



Sinopsis Trailer Halimmunan 

Sinopsis Filem Halimmunan

Halim bin Munan (Fizo Omar) sering dibuli rakan-rakan kerana sifatnya yang lurus bendul dan namanya yang pelik. Malah Halim sendiri menganggap dirinya halimunan. Satu hari, halim difitnah orang kampung kerana mengintai Suriyati (Fiza).

Untuk membersihkan namanya, halim bertemu seorang bomoh iaitu wak mali. Ucapan salam diucapkan dan selepas wak mali menjawab salam tu, wak mali kebingungan kerana tidak nampak sesiapa memberi salam padanya.

Sinopsis Filem Halimmunan
Fizo Omar
Halim menjadi 'halimunan' selepas mencuri kain kafan di sebuah kubur berhampiran. Belum sempat halim datang menyerahkan separuh kain sebagai syarat 'dapat ilmu', dia sudah pun bertukar menjadi halimunan.

Bagaimanapun, halim sebenarnya dah tersalah ambil kain kafan menyebabkan dia sentiasa halimunan. Pada masa sama, penduduk kampung mencarinya kerana halim dituduh menyamar menjadi pocong dan mengacau penduduk kampung. Apakah nasih halim selepas itu?

Trailer Halimmunan


Sinopsis Trailer Halimmunan 


2 comments

Ikmal said...

Assalam, tak sabar rasanya nak tengok cite nie... mcm best jer aku baca....

AbgferOz said...

ikmal : heee.. tuh la mcam best je.. :P

Powered by Blogger.