Arnab Angora dapat Taman Baru



 Arnab Angora Kesayangan

kadang² kesian plak bila tengok arnab angora kesayangan duduk
dalam kandang kecilnya.. walaupun kandang tuh besar lagi dari kadang
rakan2 mereka.. tpi macam kita gak arnab pun nak bebas.. so kadang²
aku lepaskan juga arnab ini untuk berlari dan melompat di halaman rumah.. 

kadang² tuh lepas juga arnab sampai ke luar rumah.. tpi ligat nak balek..
hik hik.. so baru2 ini terfikir nak buat taman untuk arnab angora ni..
lepas di bersihkan taman pokok bunga depan rumah aku nie
disiap pagar dan paku akhirnya siap gak
taman untuk arnab bermain dan menggali..
 arnab angora sibuk menggali lubang
 letih menggali berhenti santai sat..
 sambung menggali.. habis kluar akar pokok :P
 seronok plak dia landing dalam lubang dia gali..
 walaupun selalu gaduh tapi bila part santai or tidur mesti sblah2 :)
 jeling2 ape tuh.. heee..
waktu pagi dengan petang bley la.. kalu malam
masuk balik kandang dalam rumah ye..

heeee.. arnab sedara dalam rumah pun kena curi inikan depan rumah..
so bila masuk je kul 6 terpaksa la tangkap arnab2 ni masukkan balik
dalam kandang dalam rumah.. hik hik..

atleast dapat la dia enjoy skejab.. kan kan kan..
siapa ada bela arnab.. ?


6 comments

Aishah Jahirah said...

dulu ada bela arnab, sekrang xdah.korek lubang jgn sampai terkorek jln keluar dr kandang sudah le ye rabbit.

AbgferOz said...

aishah : hehehe dia jumpa simen je silap tempat gali hihihi :P

Masha Meisters said...

comelnyer...telinga je yang warne itam eh :)

Feroz Othman said...

masha : dia pkai celak keliling mata warna hitam :)

cikpjaz said...

besarnya..haritu ada tgk kat tv, arnab anggora kalau buat sate pun sodap..hehehehehhe :p

AbgferOz said...

cikpjaz : heheeh sekeh nak ? grrrr rm120 sekor nak buat satay ? hahaha

Powered by Blogger.