Kisah Lawak Orang Tua Sakit Apa..



Kisah Lawak Orang Tua Sakit Apa..

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?
Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.
Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.
Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?
Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar...
sebab tu la aku jalan terkangkang...





5 comments

Cik Fie said...

hahahahahahahhahahahahhahaha :P

hnahdy said...

mentang2 pakcik tu tua sedap2 je kata ada penyakit.hehe

Nurmujahidah Ismail said...

orang tua yang paling bijak and tak tau malu,, hahaha,,, eh, yang budah tu punya hidung yang sakit kot,, :P http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/biarkan-sahaja-dia-dengan-kekecewaannya.html

Kelana Cinta said...

Eiii...Bengapnya student tuh.Tolong pakcik tu tak pulak..

Dunia Wilma said...

Hahaha...Lawak :-)

Powered by Blogger.