Air Batu Campur Kampung Pandan



Air Batu Campur

wee... semalam keletihan pusing2 KL cari Uda Holding
sorang cakap kat Bukit Bintang sorang cakap kat Maju Junction..
ape la.. ada google pon sesat gak..
ssemua salah adik aku tak reti bergoogle..
dah tau bukit bintang pi dengar cakap orang buat pe..
isk isk isk..

penat je dah sampai maju junction kena patah balik
ke bukit bintang yang kira-kira 10minit je dari rumah..
adeiii..

dalam perjalanan balik rumah singgah kedai Air Batu Campur
yang berada di Kampung Pandan (Kedai Batu
yang bersebelahan Kedai Nasi Ayam... fuhh..
panas panas nie dapat ABC sedap gak..

Walaupun rupa dia biasa je.. 
tapi rasa dia memang tiptop la..
dengan harga yang murah Rm2
dah dapat ABC yang sedap macam nie..
sedap lagi time cuaca tengah panas terik..


9 comments

Mr. Sepet said...

wahh .. sedap tu ..

AbgferOz said...

mr.sepet : heee memey la :P

Diyana Norman said...

adoii... dah lah tengah panas ni

~eZmALiZa~ said...

i know where is kedai batuuuu :)) kat sane, kite dgn emak suka makan mee bandung :P

AbgferOz said...

diyana : hihihi saje kasi org jeles :P

eZmaliza : weeeee.. owhh.. belah sana.. den suke mkan nasi ayam blah jalan kecik :P

Arra Ahmad said...

bestnya..tapi arra tak bleh makan/minum susu...kuciwa! :(

MaYa MustWany said...

fuhh sedap!
suka sgt yg mcm ni
kg pndn dkt..nk survey2 la nnti
nasib baik smlm abah dh belikn abc..lps kmpunan.hihih

Anonymous said...

salam...
bro kedai nie sebelah mana eh...?
bg landmark yg berdekatan ngan kedai tu...thanks...

Feroz Othman said...

anonymous : err sblah kedai nasi ayam.. ngadap rumah teres 2 tingkat.. sblah kedai motor.. dkat dngan klinik kerajaan kg pandan

Powered by Blogger.