Mimpi Di Patuk Ular





ular king cobra

heeee... semalam aku mimpi di patuk ular...
ntah kenapa tah selalunya kalu tidur memang susah nak mimpi
kalu mimpi pun slalunya awek comel2 ja..
hik hik hik tapi semalam aku mimpi di patuk ular...

orang tua-tua ada cakap kalu mimpi di patuk ular
maknanya ada orang nak masuk meminang.. betoi ka ?
heee.. sape yang nak masuk minang aku ?
hahahaa.. agak2 yang nak meminang aku ada
macam tiz zaqyah tak ?

hik hik hik.. kalu mcam nie untung ler aku..
hahahaha... mood perasan sat...

tapi ada juga yang cakap kalu mimpi
di patuk ular tuh maknanya ada orang nak sihir kita...
betui ka ? heee.... percaya atau tidak kna stanby pendinding
dulu sebelum terkena... isk isk isk..
 agak2 kalu pakai pendinding macam nie ok tak ?
heeee....

heee... dalam mimpi kna patuk ular tuh aku sedut bisa ular tuh
then tetiba terbangun dari tidur... bila bangun terus 
pergi toilet dan ludah... adehhh.. tadi dalam mimpi
lupa ludah bisa tuh sampai terbawa2 time bangun....

bila di pikir2 balik tergelak den.. bley plak sambung
ludah bila dah bangun tidur.. heee.. sengal gak aku nie
hik hik hik...

p/s.... korang pernah tak mimpi di patuk ular tak ?
heeee... apa petanda ?

19 ulasan

Unknown berkata...

wakaka..mimpi di patuk ular..kira ok dr mimpi di rogol ular..wakakaka

Unknown berkata...

fuuyooh : hahahah.. nyah tak sanggup oke... :P

Umie Nadhirah berkata...

aku tunggu kad kawen ko ngan tiz zaqyah ok?

Unknown berkata...

haha..kelakar je..bngn2 tros ludah..

mikeyvio berkata...

kalu dlm islam, mimpi dipatuk ular means org nk shir. tp tgk jgak la keadaan kta n4 kta tdo 2 cmna. bca doa ke x ke apa..

AbgferOz berkata...

umie : heee.. tgu tiz masuk minang dlu :)~

syaz : hahahaa.. syhhh.. rahsia kita ekk :P

missvivio : malam tuh rasanya baca doa.... siap selawat agi kalu tak silap...

Tanpa Nama berkata...

seram!! ^_^

Unknown berkata...

syieda : heee.... tuh la :)~

Anne Wahid berkata...

kalau ikut apa yang selalu saya dengar dari ceramah2 tentang sihir, mimpi dipatuk ular memang salah satu tanda terkena sihir....


New Entry: Awak Suka Saya Tak?

Cik tikah berkata...

betul ke eh ckp org tua tuh?

Zul fattah berkata...

pernah jugak r mimpi dipatuk ular...
org cakap kena sihir.. tp x tau r.. betul ke tak?

zayani berkata...

aku pernah gak mmp kena patuk ular... tgu gak org masuk pinang dh berbulan xda pun hehehehehehe

nabByla berkata...

bella pn dga cm tue jugak kwn2 kata...
tapi tatw la betul kew tak..
so abg feroz careful jew la.. huhu..

Unknown berkata...

zahidah : a'ahhh.. tuh la yg mak sya kasi tau..

cik tikah : ntoh la.. tpi bersedia sblum terkena :)

zul fattah : tuh la.. tpi sihir ada yg halus ada yg kasar... maybe kita tak prasan ja :)

zayani : hahaha.. ular tuh pengsan kowt lepas patuk tuh yg org tuh cancel tak jadi masuk minang :P

nabbyla : yupss.. kna more careful lpas nie :) thanks..

norien arshad berkata...

eee ular .... takot !

norien arshad berkata...

eee ular .. takot !

Tanpa Nama berkata...

ha3 gurlz pinang laki?awww..ha3
hati2,amalkan baca al-fatihah,selawat 3x ..

Unknown berkata...

norien : heee.. takpe2 nnti kita mimpi arnab oke :P

maya : hihiih.. bley ja.. mane la tau hihihi... insyallah... thx

shamyheart berkata...

Geli tg0k ular tu.

Prnh mimpi dpatuk ular. Ms tu ada org bkenan. Tp xksi dia dtg rumah bw r0mbgn.

Bl sebut psl sihir, takut pulak.

Dikuasakan oleh Blogger.