Lepas Rojak Tala Yong Tau Foo plak



Rojak
Yong tau fOo

adeii...asal hari minggu je. tak kire la sabtu ke ahad
mesti perut aku akan berpesta makanan..
isk isk isk..

tak sampai 3 or 4 jam.. mesti ada yg call roger
tak pun family aku yang ajak makan...
kirenya hari minggu mau sampai 4 or 5 kali makan berat
makan ringan taktau la...

sampai tadi terserempak kawan skolah..
dulu time skolah2 lawan badan siapa lawa..
tangan sapa power.. tadi bila jumpa aku
dia boleh panggil aku gemok...
hahahaha senget punye apek..
dia pon dah berisi panggil aku gemok plak
hahahaha... bkan gemok.. cute kata aku kat dia
hahahaha....

sesungguhnya kita teramatlah beruntung coz lahir di Malaysia
yang aman damai dan banyak makanan.. sampai
rakyat kita banyaknya makan tak habis...
negara lain orang ramai yang mati pasal tak cukup makanan..
sebaliknya negara kita ramai yang mati terlebih makan...
heee.. betoi ke.. ? obesiti ramai la kot :)

err... malam nie nak makan ape plak ekk..
ada pasar malam plak kat sini..
hik hik hik..

jom pi pasar malam pandan jaya..


6 comments

misshannajr said...

tamakkkk!!! bak sini sket hahaha :P

Arra Ahmad said...

tulah..arra pun tengah makan..makan..dan makan..
tapi tak gemook macam budak tu..:P

AbgferOz said...

misshanna : hahaha ta bley :P da hbis..

arra : adeiii.. ada gak kna tarek tlinga ni krang :P

feza said...

ada pesta makan ke kat sini.. mintak sepinggan.

solomolo said...

lama tak pekena rojak mamak...

AbgferOz said...

feza : sepinggan rm10 :P hik hik hik

solomolo : hahaha.. rojak mamak terbaekk.. :)~ tpi tengok nama dia betoi2 :) kdang2 ada yg nyamar je..

Powered by Blogger.