Cerita Lawak : Anak Murid dan Ustazah Terlampau



Cerita Lawak Anak Murid dan Cikgu Terlampau


Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan
tak pernah tumpukan perhatian. 1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa.

Ustazah pun tanya soalan "Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".
Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.
Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum,
Aminah pun menjerit "MAK!!"
Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang b...etol.

Aminah sambung tido balik. Ustazah tanya lagi soalan.
"Sape pencipta alam dan segalanya?" Budak tu cocok lagi ngan jarum,
Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol. Aminah sambung tido balik.
Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.
 "Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"
Budak tu cocok lagi. Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata
"Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap ko!!"
Ustazah tu terus pengsan..

heeee.. lawak ini untuk kanak2 bawah 18thn sahaja
wakakakakak...


13 comments

Ieyla said...

hahaha.. ske-2..

AbgferOz said...

Ieyla : hahaha.. saboe jela :)

Hans Mohd said...

wakaka!!!

main cocok bontot pulak..

Mira Adzlia said...

hahaha..sengal

Ridzwan Mohamed said...

jgn lah tido....

Anis Anisa said...

hahahahahahha... kalau aq jadi cekgu dieorg pon aq pengsan.. n streesssss

.: mama lynn :. said...

hahaha nak gelak baca...

leya said...

hahaha..cayalah aminah!

amirahyusoff said...

baca dahh siyes lawak :D

AbgFeroZ said...

heee.. thanks sudi baca :)

AbgFeroZ said...

jgan lupe nantikan lawak yang akan datang :)

Anonymous said...

HAHAHAHA..PECAH PERUT MAK BACE..

Eyra Meow said...

Ahaha :DD lawak gileerr .

Powered by Blogger.