Mengidam Kalahkan Perempuan Mengandung





heeee... agak2 ada rupe aku tak time ngidam ?

hik hik hik... da brape hari demam macam2 aku ngidam
dah kalahkan perempuan mengandung la plak.. hari ni ngidam laen
esok ngidam lain.. then lusa ngidam lain plak..
hahahaha kalu mcam nie bley bankurap aku..
hik hik hik..

semalam aku ngidam benda alah nie plak...
heee.... nampak sedapkan kan kan :)~
terutama kalu di makan dengan buah-buahan.. heee..
sedap sehhh... hik hik hik..

kalu seminggu aku demam.. mau 
kedabak aku gini... heee..
bertukar....
 takpe.. bio besar mana pun
yang penting kita sihat dan cukup makan :)
dan yang paling penting kita bahagia :)~

p/s... agak2 korang mengidam ada macam aku tak ??
hik hik hik...

13 ulasan

Tanpa Nama berkata...

he2.selalu makin demam makin tak lalu makan.tapi allhamdullilah,kami semua klu de pe2 tringin,mak mesti akan wat nanti.

AbgferOz berkata...

maya : heee... wahhh untung la kalu gitu :P hik hik hik

Mila Ahmad berkata...

semoga cepat sembuh...

Unknown berkata...

mila ahmad : heee.. thanks yehh...

Rien Rose berkata...

wah same mcm rien lah.. lau demam mkn berselera.. hahaha

Unknown berkata...

rien rose : hihihi... bhaye tuh.. naseb la sape yg jadi tukang beli tuh hiihihh :P

merahitujambu berkata...

ngidam mkn asam buat apa..ptt ngidam mkn kfc ke mc d ke..=p

miSs aMaL berkata...

get well soon..:)

Nursyahira izzati Ngadimon berkata...

hahaha ! tk boleh blahh abg . btw . demam ekh ? samee laa . sob sob

Cik TeN10 berkata...

ishkkk teruk ngat ngidam.. pmpuan pregnant ank kmbar 3 pn xngidam cenggini tau.. hahaha

BENA berkata...

amboiiiiiiii . ngalah kan pompuan nooo . hehehe ;)kite teringin nak makan sushi. belanje nak ? hahaaha

AbgferOz berkata...

merah : heee..kfc da slalu mkan borink :)

miss amal : heee.. thanks yeahh..

syahira : heee... hihihi skrang mmg musim demam :)

cik ten10 : hihiihih tuh la.. hahaha kembar 3 ? hahaha nie kembar 11 :)~

bena : sushi ? heee.. tak minat :)~ hahaha.. blanje ? sat sat nak pengsan :)~

Yanty Lee berkata...

tak salah mengidam kalah org perempuan yg sdg mengandung..selera setiap orang berbeza. makanan apa pun tak kisah...dsb.. pamper ursled once a months ...

Dikuasakan oleh Blogger.