Arnab Angora Samseng Gigit Kasut Baru



 Arnab Angora yang gengster
 Pesalah yang gigit kasut aku..
 kasut baru beli dah jadi mangsa gigit
bukan 1 tapi 2 yang kna gigit..

adeiii.. ganas betoi arnab angora aku nie.. 
ingat bila dah lepas dia tak buat hal..
rupe rupenya bila dah lepas dia gigitnya kasut baru aku
adeiii baru ja beli 2 hari lepas...

sesia je dah bercorak kasut aku..
isk isk isk..

tengah sedap2 tengok tv nampak sekor kucing masuk rumah
jelink2 arnab aku.. mula mula nak halau..
tpi biarkan jela tengok apa jadi..

tetiba arnab angora aku pergi dekat kucing..
pusing keliling kucing tetiba kedua dua ekor
arnab aku terkam kucing tuh...
hik hik hik..

larik lintang pukang kucing tuh..
hahahaha gile samseng..
macam tuan dia gak.. hahahaa


p/s.. sapa nak laga arnab ?
meh la hahahaaha
kidding :)~


11 comments

Miss Nadya said...

pergh...betoi ka ini arnab angora??

dia gigit tuan tak??

cukup lah nad jaga sugar glider jerk..:)

kucing tu bukan kucing feroz ke?

Fathiah Hamim said...

kenapa..... kenapa.... kenapa dia terkam kucing tuh!!!!
nampaknya kita tak boleh berkawan,nanti kucing fa kena geget! :P

AbgferOz said...

miss nadya : dia geget tuan dia gak.. tpi tak kuat.. geget2 manje ja :P arnab la :P

AbgferOz said...

fathiah : kucing tuh bkan kucing feroz.. ntah sapa pnye dia masuk rumah feroz.. hahaha arnab halaukan :P

nazirah said...

hoho.. tengok arnab pun tahu tuan nye camne wakaka gile gangster hehe.. arnab naz da besar .. yeyy suke tengok nt naz hapdate kt blog ye

AbgferOz said...

nazirah : hhehehe.. baby arnab cepat beso :) seminggu ja dah berbulu2 :P

Arra Ahmad said...

haha.ganas betul.mcm tua dia.:P
-copy paste jap-

Nor Quraishia said...

uy0o. laga arnab. ? dasyat nyer. hik3

AbgferOz said...

arra : hahaha.. adeiii...

nor : hehehe.. guwau2 jeww

MaYa MustWany said...

samseng macam abg feroz kut?hahaha..
wahh brutal tuh,kucing lari.
tapi jaga lok2 coz arnab mas dah besar n sangat2 manja,orang culik.
(-_-)

AbgferOz said...

maya : adeii hahaha.. memang ramai yg skodeng :P takpe2 hari2 feroz berkawal

Powered by Blogger.