gaMbar AbgferOz yaNg bOwink di Jom hEbOh Stadium bUkit Jalil



penutup jom heboh kali nie macam bowink ja..
xbyak barang yang dijual.. jualan baju dan aksesori p0wn dah kureng..
gerai2 kebanyakkan menjual benda yang sama ja..
+ makanan dan minuman yang mahal berbanding
pasar mlam...(air kelapa rase air kosong ja.. + air gula..)

p/s... kwan aku segan, xm0h tangkap gmbar dngan aku
dia kate dia x ensem..
bagi aku ensem tuh bkan letak pada paras rupe
tapi letak pada hati kita..
(padahal dia ensem)


9 comments

Myaby said...

hai tengs singgah belog.
teros folow awk. hihi

9W2URY said...

mungkin kerana dah slalu kerap kot, tu yang kureng sengat tu...

shahjiehan said...

style la ferrari tuhhhh!!

abgferoz said...

mungkin k0wt..
Awek yg dkat ferari t0h p0wn style gak..

AiDa AzRyN said...

lawo la keta merah tu! @.@

amira said...

wah.. abg feroz..mira nak sebijik kete tu.. boleh?.. wink2~ haha

tia said...

npe tak join gath kt ts ?

abgferoz said...

mira keta mainan bley k0wt hehe... Tia ble ek ? Da lepas ek ? Ari t0h ada pr0gram v0lunteer kt kuantan ...

Hanis Azla said...

dah lama giler x pegi jom heboh..

Powered by Blogger.