Sendiri Leka Salahkan Anak..



Sendiri Leka Salahkan Anak..

heee... dah takda kerja aku ni barangkali.. asyik komplain komplain dan terus komplain..
dan kali ni terjadi sewaktu aku nak pergi kerja..

minggu lepas sewaktu dalam perjalanan nak pergi kerja aku terlalu 1 kawasan perumahan ni..
sewaktu ibu dan bapanya sibuk mengemas bonet untuk balik kampung barangkali
anak mereka ditinggalkan dalam kereta dan seorang di sit pemandu..
sedang mereka leka mengemas di bonet salah seorang anaknya telah
menghidupkan enjin kereta.. dan semua yang berada disitu terkejut..

dan lagi memeranjatkan aku bila ayah dia tengking anak dia
yang tak reti apa²... perghhh.. dah la salah sendiri letak anak kat sit pemandu
then tinggal kunci kat situ.. err agak2 siapa yang ajar budak² tuh start enjin ekk ?
heeee.. isk isk isk..

kalu ye pun nak marah agak² la sampai terkejut kambing budak tuh..
nasib aku takda sakit jantung kalu tak dengan aku skali jalan mengadap kiblat.
isk isk isk..


4 comments

Sheila Salim said...

assalamualaikum abg feroz, hahahaha kesian budak tu. tak pepasal je

Feroz Othman said...

w'salam.. heee.. tau xpe :P

Kertas Warna Merah said...

tu la org kata, mendidik bukan dengan kekerasan, tetapi ketegasan..

C.T.K said...

memandai tinggal kunci...anak yg xthu mende ditinggalkan..hoho

Powered by Blogger.