Kalau Tak Mampu Solat Berdiri..



Kalau Tak Mampu Solat Berdiri..


Lelaki Kacak : saya sakit ustaz, macam mana nak solat.
ustaz : solat macam biasa, berdiri kalau mampu.

Lelaki Kacak : kalau saya tak mampu berdiri?
ustaz : duduk pun boleh.

Lelaki Kacak : duduk pun saya tak boleh, ustaz.
ustaz : baring pun tak apa.

Lelaki Kacak : baring pun saya tak mampu dah.
ustaz : guna isyarat je lah kalau macam tu.

Lelaki Kacak : nak guna isyarat pun saya tak boleh dah. macam mana, ustaz.
ustaz : tunggu orang lain solatkan.

Lelaki Kacak : boleh ke macam tu ustaz? biar betul.
ustaz : betul. kalau dah semua tu tak boleh buat. maknanya dah layak lah awak untuk dikuburkan.

p/s... hendak seribu daya tak hendak seribu dalih..
keh keh keh.. padan muka kna troll dngan ustaz..

Kalau Tak Mampu Solat Berdiri..


5 comments

Nurmujahidah Ismail said...

padan muka!!! alasan manjang!!! hahaha

Nurmujahidah Ismail said...

padan muka!!! alasan manjang!!! hahaha

Feroz Othman said...

hhihihi :)

Miss A said...

moga dijauhkan benda-benda macam tu. Ish ish ish :(

Feroz Othman said...

aminn :)

Powered by Blogger.