Happy Birthday To ME



Happy Birthday tO ME

syukur alhamdulillah..  hari ni genap masuk umur aku yang ke 13thn..
tak sangka makin muda aku.. hik hik hik..
jutaan terima kasih kepada rakan-rakan blogger dan facebook
yang menghabiskan bateri hp aku dengan inbox wish dan doa sempena birthday aku
Thanks a Lot
(nangis 3saat)
hik hik hik..

terima kasih juga kepada blogger sis fyna
yang sudi hadiahkan aku BMW sempena birthday aku..
nie hadiah dia..
lawa tak GAMBAR kereta BMW baru aku ?
hik hik hik..

happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to me...
happy birthday to me...

yeyyyy... hahaha sawan unta sat..
alhamdulillah masih bernyawa masih sihat sehingga hari ini..
thanks YA ALLAH.


5 comments

fyna said...

haha..sama2...
harus lah lawa kan..
kalau tak suka kaler tue, sis boleh je tukar yg lain.
^^;

Feroz Othman said...

sis fna : hahaha ok dah kowt.. hihihi nnti google marah plak curi byk2 :P

najihahfara said...

selamat hari lahir abam blogger hensem :))

E'in said...

slmt hari tua.. hehe

AbgferOz said...

najihah : mekaceh... ensem ? pitam 3saat hahahaha..

ein : errr baru 13thn la.. grrr.. hihih mekaceh :P

Powered by Blogger.