Makeup Perempuan dan Lelaki



Makeup Perempuan dan Lelaki

heee.. ini la sebabnya kenapa perempuan selalu lambat 
bila nak dating or keluar jalan-jalan
aduyaii...

heeee..kalu den tunggu 30minit je.. kalu tak sampai gak
balik je.. say gud gud gud bye...
hihihiihh..


5 comments

syiela said...

tak yah tunggu lama2 hehehhe

perempuankan nak sentiasa cantik di mata lelaki yg di sayangi sebab tu dia lambat ^_^

AbgferOz said...

syiela : hehehe... untung la laki tuh hahaha..

shahdiana said...

perempuan make up cantik-cantik untuk yang disayangi jugak...lelaki kena banyak bersabar tau...tips nya..kalo nak keluar pukul 9 cakap nak keluar pukul 8..so dari pukul 7 perempuan dah siap..and bila 8 lebih dah boleh keluar...semua senang hati kan...

Hafiz SG said...

abg feroz..patut tgk muka macam kenal..ex- Saint Gabriel.. Presiden Kadet Bomba dulu2 heehehe tak sangka,, hebat sekarang ni

Feroz Othman said...

shahdiana : heee tips tuh berguna gak.. tpi ada gak yg tepati masa :)

hafiz : hahaha ex st gabriel tuh dah btoi part bomba tuh salah.. PBSM la :) hihihi

Powered by Blogger.