Tarikh Tayangan Filem di Pawagam



 Sumpahan Kum Kum

akhir dan awal tahun nie banyak filem filem baru yang kluar pawagam..
termasuklah cerita cerita seram, cinta, kelakar, dan macam macam lagi..
kepada yang suka tengok wayang.. kat sini aku sertakan
tarikh filem wayang yang bakal keluar di pawagam tidak lama lagi...

Tarik Filem yang Bakal keluar Pawagam
Antaranya :

Sesuatu yang Tertinggal - 5 Januari
Keramat - 12 januari
Bujang Terlajak Belum Terlanjur - 19 Januari
Sumpahan Kum Kum - 26 Januari
Azura12 - 2 Februari
Hantu Dalam Botol Kicap - 9 Februari
Chantek - 16 Februari
Adnan Semp-it 2 - 23 Februari
Fist of Dragon - 23 Februari
Cinta Kura-Kura - 1 Mac
Bunohan - 8 Mac
Seefood - 8 Mac
7 Petala Cinta - 15 Mac
Jidin Sengal - 22 Mac
Jangan Pandang-Pandang - 29 Mac
Hantu Dalam Botol Kicap

Sumber : BH


8 comments

Lady Emilya said...

hmm byknya cite hantu tahun ni :\

Arra Ahmad said...

"tak pernah" dapat tengok wayang..:P

AbgferOz said...

lady Emilya : heee.. same mcam tahun lepas :) permintaan banyak :P

arra : hihihih.. tgu org blanje kowt :)~

Fathiah Hamim said...

cerita melayu je kaa hehe

AbgferOz said...

fathiah : heee.. yups.. nie yg yang dijumpai :)~

Kakiwayang said...

haha...dari segi daya tarikan, Azura dan Adnan Sempit 2 cam ada can dapat kutipan yang baik...=)

AbgferOz said...

kakiwayang : hahhaha part tuh aku tak brani komen.. psal aku pown jrang tengok wayang.. serah pada ang je.. hahaha tpi rasa aku org skrang minat cite hantu lagi :) terutama pasangan datim2 nie :)~

MaYa MustWany said...

sesuatu tertinggal -xbest.
keramat-tak best
bujang terlajak belum terlanjur-tak minat.
sumpahan kum kum-hahaha ni best.tak rugi la korang tengok nanti.
hantu botol kcp tuh ada tgk triller..errkkk macam ada unsur2 luc..malas ar

Powered by Blogger.