Cerita Lawak : Pegang Bulu Ketiak Boleh Jadi Kaya





bulu ketiak
Bulu Ketiak

Cerita Lawak

Ajoi adalah sorg yg kaya.Setiap hari beliau akan menyimpan RM1000 di bank.
Setiap hari tepat pukul 9 pagi Ajoi dah pun bersiap sedia terpacak
di kaunter bank untuk menyimpan RM1000nya.

Setelah lebih kurang setahun berlalu, kehadirannya setiap hari disedari oleh Manager Bank.
Menager Bank itu pun memanggilnya ke office dan bertanya…

Manager : Setiap hari saya lihat Encik akan menympan RM1000 di bank.
Apa kerja encik?
Ajoi : Saya ni sebenarnya tak de kerja encik. Cuma saya suka bertaruh.
Setiap hari saya akan bertaruh dan saya tak pernah kalah.
Manager : Ooo… ini sudah cukup bagus. Tapi en mungkin belum bertemu dengan
orang yang teror macam saya ni.
Kalau encik bertaruh dengan saya jangan haraplah nak menang.
Ajoi : Iye ke? Kalau macam tu jom kita bertaruh.
Manager : Okay. Sebutkan apa saja encik nak bertaruh dengan saya.
Ajoi : Macam ni… dalam tempoh 7 hari dari sekarang encik akan kehilangan bulu ketiak encik.
Kalau betul encik akan hilang RM1000, kalau tak saya akan bayar encik RM1000.
Manager : Hahaha.. tak logiklah encik. Tapi tak pe… saya setuju.

Setelah kedua-duanya setuju mereka pun beredar.
Besoknya bila bangun pagi Manager tu pun meraba ketiaknya.. ooh masih ada bulu.
Begitulah seterusnya hinggalah sampai ke hari yang ketujuh dia dapati
bulu ketiaknya masih lagi ada..

Dengan suka hatinya Manager tersebut pun pergilah berjumpa dengan Ajoi.
Manager : En Ajoi sorrylah ye! .. bulu ketiak saya masih lagi ada..
Ajoi : Betul ke? Aku tak percaya… Mari sini aku cek…
Lalu dipegangnya ketiak Manager tu. Sambil tersenyum Ajoi pun berkata..
Ajoi : Okaylah.. Betul kata kau. Nah ambil RM1000 ni..
Ajoi pun menghulurkannya.
Manager : Hari ni baru awak tahu siapa yang teror…
Sorrylah En Ajoi hari ni awak tak dapat pergi kaunter bank lagi keh.. keh.. keh…

Tiba-tiba Ajoi mengeluarkan RM4000 dan pergi ke kaunter bank.
Manager tersebut rasa hairan lalu bertanya pada Ajoi ..
Manager : mana awak dapat duit sebanyak tu?
Ajoi : Saya bertaruh dengan kawan pak cik Guard kat luar tu tadi RM5000.
Manager : Bertaruh apa?
Ajoi : Bertaruh yang saya dapat pegang bulu ketiak Manager Bank!!

keh keh keh...
terbaekkk...

7 ulasan

iAmCekbolat berkata...

ceh -,-"

Unknown berkata...

huahuahua!!!


dengan bulu ketiak pun boleh dapat duit...

Unknown berkata...

cekbolat : hik hik hik...

fezz : hahaha.. knape tak percaye ekk ? hahahaa

Tanpa Nama berkata...

cet... kje kotor.. hahaha
tak geli ke si Ajoi tu.. huhuhu

Unknown berkata...

hahahah.. sakit perut kak ayu

salam maal hijrah buat kamu

AbgferOz berkata...

syafiq : tak kotor kowt.. dpat rm4000 bley cuci habis2 :P

rinduan : hahaaha :P jgan lupe mkan ubat saket pewut hahaha
salam maal hijrah

Unknown berkata...

haha.kaya gila pak guard

Dikuasakan oleh Blogger.