Bila Awek Bebel Pasal Merokok....



merokok... ?

Sepasang kekasih di kedai makan.

GF : u tau x rokok ni blh wat u cpt mati?
BF : mane ade. Jodoh ajal maut semua kat Tuhan yang tentukan...
GF : hmmmm...berapa banyak u habiskan duit untuk rokok?
BF : satu kotak Dunhill RM10. Perghh! Feeling...
GF : satu hari satu kotak. seminggu RM70. Sebulan RM2,100. Setahun RM25,200...ayg mule isap rokok bile???
BF : pandai math u ni...dri tingkatan 2. kenape?
GF : skrg ayg punye umo 24. 24-14=10..
and then RM25,200 darab dengan 10 dapat RM252,000! Banyakkan yang u dah bazirkan dlm tempoh 10 tahun.
BF : so? I ade mintak duit kat u ke nak beli rokok? Tak adakan?!
GF : memanglah takde tapi kalau u tak merokok and u simpan skrg u dah boleh
beli Skyline ke... Evo ke... semua boleh!
BF : u isap rokok x yang?
GF : Tak yang...kenape tanye mcm 2?
BF : kalau u x isap rokok mcm i...mane Skyline u?
GF : !@#$%^&* 

heee..... terbaiikkkk.... O.o"


13 comments

Cik Ketam Malas said...

waa...rasa nak minta tampar kalau ada bf macam tu..

Umie Artoqiemie said...

kah3.. haha..

AbgferOz said...

umie : heee... hik hik

Si BuDaK KaChAk said...

setuju yang last tu...hahaha

AbgferOz said...

bdk kachak : hahahaa... stuju ja kau kan :P

Nurfaizah M Nor said...

hahahhaahhaa sengalll!

Rosalia said...

ok fine tak leh ckp ape dh.hahah

**::CIKNUURUL::** said...

err,no komen,.huhu,.due2 terkene,.hehe

sydAt_wMahussin said...

hahahaha,,,lawak,

AbgferOz said...

faizah : hihihihi terlebey sengal da..

rosalia : hahaha.. tau xpe :P

nurul : hihihi lepas nie kna stnby jwapan awai2 sblum nak hentam org :P

Rozuan Ismail said...

pandai betol loyar buruk laki tuh.nak jugak menang

Pondok Usang said...

mcm2 kisah.. =)

AbgferOz said...

rozuan : hehehe.. nak idop kna la pndai :P

pondok usang : heheheh... bley buat gaduh tuh hihihih kasar btoi gurau dia :P

Powered by Blogger.