Bergaya Di Hari Raya AidilFitri



 bergaya test baju raye
 tengah pikir macam mana nak paw duet raya budak2
 dah stanby nak kutip duet raya
 he he he.. poyo skejab :)~
 curi buah nangka sat :P
 abg aku pun nak kutip duet raya gak :)~
 teluk kawasan nelayan parking bot
 peace jew :)
 Selipar putus time raya so ini ja yang ada.. tibai jela.. hik hik selipar raya :P

raya ketiga malas plak nak beraya nak layan blog dan lagu jiwang2 :P
hik hik hik.. mlas nak mandi lagi :)~


10 comments

eqbalzack said...

suasana kampung...menarik! selamat hari raya tuan...maaf zahir batin..

nurathirahkaman said...

hahahaha gambar baju melayu tuh dah macam hang tuah dah..:)

AbgFeroZ said...

eqbal : yupss suasana sayu jaa.. menarik.. sedap mata memandang :P slamat hari raya maap zahir batin..

nura : hik hik hik.. hang tuah pinjam baju saya :P

..cik gugu.. said...

sonoknye suasana kg.. jeles~

Mia Liana said...

wahhhh... jelesnya raya kat kawasan kampung yang nyaman dan tenang...

AbgferOz said...

cik gugu : meh la sni datink :P hihihi

sis mia : hahaha.. meh la lepak sni hihiih :P

-ytazzi- said...

0uh...rmai n00 org pkai bju kaler oren tahun nie...selamat ari raya!!!

cik panadol said...

seronok bila tgk abg feroz beraya kt kg...sy dah takde kg...nasib raya aritu sempat singgah kejap kt umah kg tempat budak momok ni memomomkan diri mase kecik2 dl....

selamat hari raya abg feroz....jemput datang umah ye... :)

AbgferOz said...

ytazzi : heee.. diaorg ikut sya kowt hahahaha..

cik panadol : heee.. nnti kawen ada la kampung :P kalu dpat duet raya rm1000 nak gak dtang :P hik hik hik

Anonymous said...

Terima kasih untuk blog yang menarik

Powered by Blogger.