Cek nuffnang sampai dah..



 

yeyy... Sampai juga cek nuffnang nie walaupun 
tak banyak tapi alhamdulillah lepas gak buat aku 
pi program kat pahang nanti he he he....
mekaseh nuffnang...

Heee... Tgah tgu satu lagi cek nuff, says dan churpchurp 
lepas gak beli baju raya he he he...
mekaceh semua yang t0l0ng penuhkan tabung aku 
dengan traffic anda semua...

harap korang juga akan murah rezeki macam aku.. walaupun
tak banyak tapi berbaloi-baloi...

TIPS UNTUK MENDAPATKAN BE dari NUFFNANG

BE dah tinggal satu.. harap2 bulan ramdhan nie dapat
la BE bebanyak sikit coz lepas raya nanti jadi kayap balik...
jangan lupa ramadhan nanti kita berbuka puasa ramai2 :)

P/s... Sayang korang lebey lah he he he....


11 comments

Qaseh Qistina said...

tahniah2...tabung kt blog sy pulak..kikiki

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

fuyooo, untunglah duet tabung nuff banyak..haha..

:D

AbgferOz said...

qaseh : heee.. kna rajin2 update blog nnti banyak la yg isi tabung...

fee : sket2 ja...

Terbelog said...

bestnyer..
rezeki2 :)

AbgferOz said...

terbelog : thanks.. takpe2 nnti anda plak :)

fana said...

waaa...dpt duit raya lah
nak jgk..xpenah dpt pon

AbgferOz said...

fana : heee... kna rajin2 promote blog.. ce juin group2 blogger kat facebOok

fana said...

fana dh join 9group blogger2 kt facebook
dh promote blog
tp xpenah dpt duit raya ni..hehehe

AbgferOz said...

fana : heee.. kna tingkatkan lagi usha :) hihihih rzeki tak dtang mcam tuh ja :)

Thristhan said...

Congrats on the Cheque dude :)

AbgferOz said...

thristan : thanks dude :)~

Powered by Blogger.