facebOok paypal





hAk hAk hAk..
geMbira raSe nyer dpat tOken peRcuMe..
mgu lpas aku chEck eMail paypal anta...
dia kata aku pnye akaun paypal pending request..

utk apew ? ble di check balek rupe2 nyer dari paypal wishlist facebook..
owhh.. baru aku teringat wishlist invite users join paypal..
41Usd ?? btOi ka ?? xtau lar.. aku p0wn try la...
ble dah approved.. tgu la smpai ari nie...

tadi aku pergi maybank
saje gatai2 tgan nak tgok masuk ke kna tipu ka
dngan prasaan slamber aku cucuk kad..
dan kredit aku bertmbah Rm135 dalam akaun..
ngeee.. cisscake.. rugi plak x invite ramai2..
kalu bley kaya aku mcam nie..
ekekeke

dpat tuh p0wn da bersyukur..
bkan slalu org nak kasi token percume nie..
hahaha.. anyway thanks to paypal
harap2 ada la lagi paypal nak sdekah2 :)
kah kah kah...

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.