Kisah Makcik Gatal



Kisah Makcik Gatal

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.."





p/s... heee... makcik² aptb
sekadar lawak semata-mata..


6 comments

Cik Rongoks Ika said...

mak cik tu pon nak jugak.hahaha

fiquecool said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mailey jayley said...

mkck pun nk jgk tue . . ish2 dhsyat tue :)

ShuhaidaSaad said...

makcik tu menurut perintah perompak je.. hikhik :p

Arra Ahmad said...

haha...xbley blah.

myfreeminded said...

Hehehe, tak dapek den nak tolong...

Powered by Blogger.