Tregedi di bulan Puasa



Terjun

Tregedi di bulan Puasa
Seorang wanita cantik dan seksi terjatuh dari tingkat 80 sebuah
bangunan.Sampai jer di tingkat 70, seorang lelaki A berjaya
menyambutnya.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki A : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki A : Tidur dengan aku....
Wanita : Tak guna, kau ingat aku pelacur?! Tidak!!
Lelaki A : Baiklah kalau begitu...

Lelaki A itu melepaskan semula wanita itu.
Di tingkat 50, seorg lelaki B berjaya menyambut wanita itu.

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya...
Lelaki B : Sama2, tapi anda harus membalas budi...
Wanita : Bagaimana?
Lelaki B : Tidur dengan aku...
Wanita : Tak guna!! Aku tak mahu!
Lelaki B : Kalau begitu, tak guna aku selamatkan kamu...

Lelaki B itu melepaskan semula wanita itu.

Dari tingkat 50,40.. dan 30,tidak ada sesiapa pun yang
dapat menangkap wanita itu. Wanita itu mula ketakutan dan berharap,
jika ada orang yang menyelamatkannya, dia tidak lagi kisah jika terpaksa
tidur dengan orang tersebut. Akhirnya di tingkat 20, seorang lelaki C berjaya
menyambut wanita itu.

Belum sempat lelaki C itu bersuara, wanita itu terlebih dahulu
berkata-kata...

Wanita : Terima kasih, anda telah menolong saya.. Sebagai membalas
jasa, saya akan tidur dengan anda.
Lelaki C : Astaghfirullah..
(lalu melepaskan semula wanita itu kerana terkejut..)


p/s.... seee.. tak semua orang berfikiran sama.. kekalkan niat yang baik
nescaya anda akan selamat dunia dan akhirat..


6 comments

PaPa Blogger said...

betul tu... rambut sama hitam tapi hati lain lain.. kan kan

Feroz Othman said...

papa : heee.. tuh la :)

hbb said...

Zaman skrg kan...org tu mcm2 ragam kan...
Tp wlaubagaimnpn kt harus ingat pd ALLAH...

siti fatima Arifin said...

yes...teruskan niat yang baik tue. xsemua orng akan berfikiran yg sama

Nurmujahidah Ismail said...

wah,,, hehehe,, sempat pulak dorang sambut ye,,

Farah Waheda Wahid said...

pemikiran setiap orang berbeza dan tak dapat dijangka juga...bagi saya...rambut pown dah tak sama hitam zaman sekarang nih, ada yang blonde, ada yang brunette... ^_^... inikan pula lagi hati kan?

Powered by Blogger.