Tiket Bola Sepak AFF Suzuki Cup 2012



Tiket Bola Sepak AFF Suzuki Cup 2012

kepada sesiapa yang tak dapat tengok bola live dari stadium bola sepak bukit jalil
nilah dia rupa tiket AFF Suzuki Cup 2012 ..
apa macam lawa tak.. ?
heeee...

tadi nak upload dari pc tapi dah diblock oleh blogger..
rupa-rupanya upload gambar kat blogger.com ni ada limit 1GB
dah 3thn guna blogger.com baru aku tau ada limit...
isk isk isk... lepas ni entry aku tak bergambar la jawabnya..
heeee... 


p/s.. ada tak nak sponser saiz blog aku ?


2 comments

Cik Fie said...

laa yeke ? baru saya tawu upload gambar kat blogger.com ni ada limit 1GB je . ingatkan boleh sesuka hati nk letak gambar byk2 . haha

Feroz Othman said...

cik fie : heee.. dah 3thn pkai baru tau nie wakkaka :P

Powered by Blogger.