Buat Muncung Itik



Buat Muncung Itik

memang perangai budak2 suka tiru apa yang di lakukan oleh
orang dewasa.. terutamanya yg masih belum bersekolah..
so awasi tingkah laku dan percakapan anda dihadapan mereka :)


10 comments

Farah Zahid said...

lawa sgt la tu muncung itik

aku eryati said...

bersepah gambar mcm tu d fb..heheheh

Aishah Jahirah said...

pasni muncung apa pulak agaknya ye...huhuu

AbgferOz said...

farah : hehehe sabor jela :P

eryati : hehehe mmg ramai yg buat hihihi

aishah : hahaha agak2 muncung buaya ada tak ?

arein said...

hahaha. muncung itik. gaya trend terkini.

nazirah said...

hehehe tu la pasai

AbgferOz said...

arein : hehehe slalu buat la tuh kan :P

naz : hahaha tamo try buat ke ?

myr amyra said...

pokcikk....
sorry...
dah lama sangat tak singgah sini..

dah lupa kite lettew.. :)
btw Selamat Hari Raya pokcik..

fyna said...

hahaha..senget..

AbgferOz said...

myr : da lame tak singgah nak kna sekeh la tuh :P

slamat hari raye

sis fyna : hehehe sikit je :P

Powered by Blogger.