Spain Menang Penalti ke Final



Spain vs Portugal

Perkara paling berat untuk katakan telahpun berlaku..
SPAIN layak ke FINAL
setelah bertungkus lumus 120minit SERI dengan Portugal
akhirnya Menang Penalti 4-2

alahaaiii.. bagi aku Portugal silap percaturan bila cristiano ronaldo
ambil sepakan terakhir.. as kapten ronaldo sepatutnya
orang yang pertama tak pun ke dua or ke3
bila dia org yang terakhir untuk menyepak.. maka..
 nasib tidak menyebelahi Portugal bila 2 sepakan tidak gol...
apakan daya.. dah takda rezeki.. buat macam mane pun
kadang2 macam tuh juga result dia..

ohh tidak.. dengan berat hati aku mengucapkan 
gud gud gud bye kepada Portugal...

alahaiii... sob sob sob..
terima jela..

apa-apa pun nak ucapkan congrats untuk PORTUGAL
kerana telah bermain dengan BAGUS pagi ni..
puas hati la tengok game pagi ni..


6 comments

encik Cool said...

BOOOBOOOO!!

babycomel said...

portugal, try harder next time ya ;)

Darmawan Saputra said...

Spain is good

yusuflaili(Goku) said...

tahniah buat Spain dan syabas buat Portugal..kedua2nya sama2 kuat dan sama2 layak..tapi jaringan yg menentukanya.

onie said...

spain ...onie memang dah agak da :D

AbgferOz said...

en cool : heeee penalti je pun..

baby comel : naseb naseb..

darmawan : portugal also good 120minutes 0-0

yusuf : heee.. penalti yg menentukan :P

onie : menang penalti je. hahaah

tapi game semalam antara game terhebat... mmg best gile..

Powered by Blogger.