Makan AisKrim Goreng di R&R Tapah



 AisKrim Goreng
 AisKrim vanilla
 Perjalanan balik ke kampung perak..

heee.. tadi dalam perjalanan balik kampung kat perak singgah sebentar
di R&R Tapah.. oleh kerana pagi tak makan ape-ape
so kitaorg bercadang breakfast kat situ..

bila tiba kat kedai nasi lemak nie tengok harga dia
rm2.50 untuk nasi lemak biasa..
+ telur kecik 70sen
+ sotong rm2.50

err... 3 orang makan rm12.50
heeee.. terbaek.. nasi lemak je dah Rm12.50 tak termasuk air
hik hik hik redha jela..

then bila nak gerak je terperasan plak kedai jual aiskrim goreng
so try la beli 1... bile test rase mcam sedap la plak..
then beli 2 lagi.. hee baru la sempat nak tangkap gmbar..
yang 1st punya tak sempat nak tangkap dah habis kna telan :P

heee....nantikan cerita cerita lain plak..
weee.. tadi ada tngkap gmbar dengan burung lovebird
jinak sehh.. esok baru post gambar dia :P


5 comments

mikeyvio said...

ouh. xtau la plak kt rnr tapah ade jual aiskrim goreng. hehe

AbgferOz said...

mikeyvio : heee den pown tak prasan.. adk prempuan yg prasan tadi..

Athirah Amanda said...

kat JOHOR ponn ada , kat Kota Tinggi ,lupa nama restoren tu .. haha sedap sedap . .

MaYa MustWany said...

yg belah mana ek?yg memang direct kedai ke?ke de tempat2 parking?

AbgferOz said...

maya : kat blah hujung skali.. kat gerai2 :P

Powered by Blogger.