Anda Penentu Drama Soffiya



Tiz Zaqyah

Bagaimanakah Soffiya mengharungi konflik demi konflik yang melanda dirinya?
Soffiya dibelenggu sama ada untuk menerima Ilyas cinta pertamanya,
atau Kamal, suami yang telah memberi kasih sayang tanpa tolok bandingan?

Kini penonton setia TV3 di beri pilihan untuk memilih lelaki mana yang
layak untuk Soffiya. Undian anda akan menjadi penentu kepada
 kebahagiaan Soffiya di akhir episod akan datang.
heee.. sya sudah vote :)~
UNDI DISINI

hik hik hik..

p/s... nasib gambar den takda.. kalu tak hari2 dah undi
gmbar sndiri... hahahaha.. bley kan tiz zaqyah :)~


10 comments

Mira Adzlia said...

dah mcm pilihanraye da..hihi :p

Zul Fattah said...

tak penah tengok pun cite ni? la tv3? boikot.. hehe

AbgferOz said...

mira : heee... btoi2.. byk tuh vote dia..

fattah : hahaha.. kalu tiz aku tak boikot :P heeee

Nurfaizah M Nor said...

layan gak cite ni...bg tiz kat abg feroz jer lahh! bluwekkkkkk

AbgFeroZ said...

faizah : hahahaa itu yg ditunggu2 tuh hahaahha :P

zahidahwahid said...

tak pernah tengok pun cerita ni....

New Entry: Fobia

Comment je dapat dress percuma

Bui Junaidi said...

bui tak pernah tengok cerita ni tp bui undi azhar sulaiman..sbb bui minat dia dr dulu lagi..ms zaman abang 92..hehe

Si BuDaK KaChAk said...

tapi kan mcm mustahil la fizo balik dengan tiz sebab pertalian dorg da jadi mertua dengan menantu...

AbgferOz said...

zahidah : heee.. best gak cite nie :)

bui : heee.. peminat la nie ekk :) hihihihi

budak kachak : heeee.. si fizo dah bercerai dngan bini dia.. so bukan lagi mertua :)

Cik Purple Pinkypuff said...

oo.. kita yg tentukan? mesti la pilih c fizo.. hehehe.. :D kalau abg feroz oke gak.. saya pun tolong undi hari2..hahaa

Powered by Blogger.