Kedai Haiwan Peliharaan di Pudu



Kedai haiwan peliharaan

aduyaiii..bangun pagi tadi nak kasi mkan arnab tgok2
dah hbis mkanan dia.. terpaksa kluar awai untuk cari kedai mkanan...
naseb la kat kwasan rumah aku ada bnyak kedai binatang peliharaan
tak termasuk kedai binatang peliharaan di pudu lagi..
jumlah semua ada 4 hik hik hik.. so tada la mahal sangat makanan dia
coz banyak persaingan yang berlaku...
fuhhh... naseb nasebb...

tpi makanan arnab nie berjenis2.. ada yg untuk vitamin,
ada yang untuk bulu, dan ada yang untuk mkan ja..
so harga dia lain2 la.. tpi aku slalu beli yg untuk bulu punye
tuh yang bulu dia mantap tuh.. hik hik..
tpi kalu tada duet beli gak yang utk makan ja..
hahaahah...
Video Arnab Angora ku...

Kedai Haiwan yang aku tau..
di Pudu ada 3 kedai haiwan dan di Pandan jaya ada 1 kedai

p/s... arnab kuat makan woOoo..
tpi jangan sampai terlebey bgi makan...


25 comments

Cik Lulu said...

wah hehe kene belikn mknan arnab pepagi? pe jenis mknan dia tu? xletak pic makanan dia?? huhuhu ksi la tips pasal arnab ni sket :)

Cik Lulu said...

ha lg 1. eee bengang gk nan arnab-arnab ni.. dia buang air kecil mest la terkeluar-keluar dari sarang tu.. hadoi.......... nk kene basuh lantai tu la jawabnye. da la air kencing dia kaler kuning pekat :p

fyna said...

bia la bg mkn byk2.
nnti die sehat.
;)

Fathiah Hamim said...

bela arnab besttt.

AbgferOz said...

cik lulu : tanye ja kat tokei tuh.. mcam2 jenis ada.. utk bulu, utk vitamin, utk mkanan ja murah rm8 or rm9 dah dpat 1 plastik..

letakkan surat khabar keliling sangkar so tada la kencing kat lantai :)

fyna : terlebey mkan bley mati.. dlu ada sekor arnab kuat mkan.. balek perlis dah mati.. jiran bagi byk sngat mkanan..

fathiah : yupss mmg besh :P comeii

gplovers said...

arnab tu comel sgt!!!geram. nanti gi bukit broga bawak diorang sekali. haha

AbgferOz said...

gplovers : hahaha.. ta bleyy.. pingsan dia nnti..

Zul Fattah said...

dulu saya ada pelihara arnab jugak.. tapi.. semua mati..huhu..

Fee Hafeezah ketuk keyboard said...

Comel lah, gebu gile rabbit tuh :D

Liyana Zahim said...

Somel la bunny tu ase tampo laju2.. Hahahahaha~

AbgferOz said...

zul fattah : orang tetua kata tgok tgan gak.. nak tanam or bela ikut tgan :P

Fee : ya ya gebu jew :P hik hik..

yana : nak kna cubet pp tuh try lorhh.. :P

uMie_cHan said...

macam nk beli arnab la plak hehehee

AbgferOz said...

Umie : sile2 :) hihih.. try yg murah2 pnye dlu kalu ok cari yg mahal :) heee..

SAYA BUKAN SAMDOL said...

arnab kat rumah sy pun kuat gila makan. Haishh.
smp kitorg pgl dia Mok, badan gemuk. Terpaksa bagi 3 4 batang carrot satu hari.

Siti Farah said...

nak culik itu arnab malam nih...ahahahaha.... tungguu..... :p

AbgferOz said...

SBS : jgan lyan sngat dia kalu kuat mkan.. heee.. nnti pewut dia keras tak bersenam mkan tdo :P

siti farah : jgan lorhhh nanes krang..

AbgferOz said...

SBS : jgan lyan sngat dia kalu kuat mkan.. heee.. nnti pewut dia keras tak bersenam mkan tdo :P

siti farah : jgan lorhhh nanes krang..

Siti Arfah said...

Oloh comeynye arnab dia.^^,

Siti Farah said...

pukul 3 pagi arnab anda bakal di culik... hahahaha... jahat aku nih!!!

AbgferOz said...

arfah : heee.. wekkk

farah : heee sya still berkawal nie :)

Siti Arfah said...

Hahah .^^

sayasukaarnab said...

salam.tumpang tny yg kedai haiwan kat pudu area mana yea?jalan pasar atau pudu kat perhentian bas pudu tu?tq

AbgFeroZ said...

sayasukaarnab : wsalam.. kat jalan pasar.. kat sblah kedai motor kat simpang 4 tuh dngan kat sederet masjid sblum masuk pasar pudu tuh.. blah nak masuk jalan convent tuh..

sayasukaarnab said...

ok blek raya niy,sy singgah.tanx for da info ;)

abam acik said...

Abgferoz arnab tu yg bsar2 je ke ade??? Sy punye kwn ckp a tmpt abg ni ad yg bby arnab punye yg xkn besar3 bsr tu je..ade meyh???

Powered by Blogger.