Aku dapat Coklat Strawberi hOooOrey



coklat strawberry cameron highland

semalam tengah sedap2 aku tidur petang togede2 dengan ayah ku
tetiba je ada orang call umah.. adess.. gangguan teknologi btoi..
bile angkat calling rupenya paksu aku call..
ingat dia nak ckap dngan ayah aku.. rupe2nya dia suruh aku tgok luar rumah..
adesss... sah sah dia dah ada dpan rumah..
suspended btoi la...
ahahaha terbongkang smpai tak sedar sedara ada depan umah..
hik hik hik.. kesian diaorg..

aku dengan taik mata penuh buka la pintu..
rupe2nya diaorg baru ja smpai kL dari cameron highlands
singgah nak kasi buah tangan ja... hik hik hik..
sempat lagi diaorg ngintai arnab aku
hihihihi jeles la tuh kan kan kan ?
hahahahhaha...

tak smpai 10 minit diaorg pun beransur pulang...
letih la katakan..
baru smpai kL esok nak keje plak..
so diaorg terus balek umah di semenyih..
aku yang still ngantuk trus ambik bantal bucyuk aku
nak smbung mimpi..elok letak kepla ja..
ayah aku suwuh bangun tgok ape yang paksu aku kasi..
dngan muke monyok trus aku skodeng
buah tangan paksu aku dari cameron
pergghhh.. ada strawberi dngan coklat strawberi agi..
hik hik hik
dngan muke slamber aku trus basuh muka and
capai coklat strawberi dlu..
sedap sehingga menjilat hidung gusi
nyum nyum nyumm..

1st time orang kasi coklat strawberi.. naseb la paksu aku
kalu awek yang kasi sah sah aku dah tergode mcam akak siti nurhaliza kita
yang tergoda dngan dato' k punca daripda coklat strawberi yang diberi..

p/s... pagi tadi aku bekfes coklat strawberi :)~
hik hik hik..


13 comments

Mawar Merah said...

aiseh.. abg Peroz ni dok tyg cekelat strawberi plak... wat org lapor je..

AbgferOz said...

hihihih...
mane knyang mkan coklat strawberi :P

cik azeya said...

sedapnye. lapar. -_-

AbgferOz said...

hihihi...
sedap2 :) lapar ?? hihihi no comment ;p

Hashira Yusoff said...

bang oi..beghi leww cket kat adik disini..terliuq dah ni.. T___T

AbgferOz said...

hihihi... xbley
da tinggal sket je nie.. hik hik hik..

Drunbella Khoo said...

tak pernah rasa.
sedap ke?

AbgferOz said...

sedap gak..
nie p0wn 1st time rase...
syhhh... hik hik

Cik Yana said...

Pehhh~ Nak jugak! Makan sorang2 je :(

Entry terkini: Serius Letak Jawatan Camni :P

IQ = Iez Qis said...

pernah dpat~ dri pkwe..hehehe~~

Mah@mahu said...

sedap bro...

AbgFeroZ said...

cik yana : mkan sowank2 untung :)~
iq : wahhhh pndai pkwe kmu ekk :P
mahu : mmg sedap trutama kalu free :)~

DaK CoMoT said...

nak coklat!nak coklat! nak coklatttttt!!!!!!

Powered by Blogger.