Apa yang kurang pada MALAYSIA ??



Peta Malaysia

fuhhhh... leteynya.. dah 2 hari aku sibuk jer..
tadi mcam2 bil nak kena bayar...
elok2 penuh poket dah hbis bocor semua...
isk isk isk...

baru2 nie aku bnyak bace pasal ketuanan Melayu,
kekurangan Malaysia,
mcam2 agi yang serba x kena ada pada Malaysia..
hbis smua 'dia' nak kutukk..
knape ekk ??

(bagi aku) Malaysia dah ckup beshh..
mcam2 ada...(iklan astro sat)
kebajikan da ckup, kaum da ramai, mkanan byk, pendapatan da ok..
keamanan bley tahan, mcam2 ckup la...
tpi bagi sesetengah orang tuh.. smuanya x ckup
knape ekk ? ape lagi yang korank rase Malaysia xda tapi
negara lain ada ?

ada gak orang Melayu
yang nak jatuhkan Melayu..
bile nak maju bebbb ??

p/s... ada gak MELAYU yang xreti bersyukur
dan TAK SEDAR DIRI...
(Bkan smua)


8 comments

diana said...

pendapat orang kaya ja yang ok..
pendapat orang2 yang susah ni tak sesuai dengan harga barang sekarang..
hahhaah...

Cempakamelati said...

memang rasa geram dengan si polan-sipolan tu.....kalau tak puas hati sangat sipolan-sipolan tu berhijrah jer la kat negara lain.

AbgFeroZ said...

hahaha..
sokong dngan cempakamelati :)
hik hik.. pindah kat pulau2 kosong
jadi la raja kat situ :)
kan kan kan..

iddinm said...

aku setuju...memang ada tapi bukan semua... orang mcm ni memang tak sedar diri..

fathiah said...

betol3... saya setuju... malaysia.. macam2 ada :)

abgferOz said...

mcam2 ada ?
da mcam iklan astro plak..

misSbLurRy said...

aku bangga jadi rakyat mesia
siyes x tipu

AbgFeroZ said...

yupss..
same la kite :)

Powered by Blogger.