cOver malu teRbaik .. kantOi 3gp



Cara-cara nak cover malu...

Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,
sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling
hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru
bgn bila takde orang nampak...

Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal
anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali
supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah
anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah
sampah yang ada sambil marah-marah dengan
suara yang kuat, pasti orang menyangka anda
seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat..
"oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat
pengsan sehingga ada orang membantu anda..
kalo takde..baring terus sampai malam dan
takde orang lagi kat bus stop tu...haa...
ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la
kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)
untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda
sorang je yang dapat malu...ya tak?....

p/s.. jgan biarkan hidup anda diselubungi perasaan malu...
ahaks..




6 comments

p3perak said...

Owhh.. terbaik punya tips, bro..

hehehe

AbgFeroZ said...

hahahaha.. nak idupp.. kna lew pndai ngelak :)

Nuraisyyah said...

bkn makin malu ke nt?? org kate xbtol..hahaha.. :) pe2 pn..nice sharing abgferoz.. :)

AbgFeroZ said...

hahahaha :) buang sifat malu tuh :)
nnti makin pemes anda :)
hik hik hik

ice♥ice said...

haha pandai btol cover.. :P

ked :) said...

haha tips2 baek punya :)

Powered by Blogger.