Your blog is locked.





ngeee.. hari2 dok view site abgferoz..
dan hari nie aku buat benda yg sama gak..
dok view website abgferoz.blogspot
tp still kna lock..

isk isk isk.. da 3 bulan kna lock...
geram p0wn ada.. blogger nie btoi ke tdak nie..
kate nak unlock balek..
hbis coding aku da kasi clear
habis templates da tukar tkan ada malware lagi..

agak2 lar.. isk isk isk..
bertmbah borink plak aku nak post kalu request xdpat2 website lame...
ngeee.. ape pnye system la dowank pkai..
jwapan still sama.. btoi ke ada org check atau skadar nak puaskan hati pelanggan jar
dia ckap akan di check smula...
ape2 p0wn.. KOROK dia...

Geram gle.. da 3 blan still sama jugak.. isk isk isk..
sabor jerk la...
Uwaa....

p/s... sapa nak tlong aku bwa spanduk dpan pjbat google..
ahaks..




3 ulasan

Mcjust berkata...

apsal kne lock?

TMUkmkd berkata...

ni bukan pasal virus ni.
selalunya sebab copyrighted atau apa2 masalah yang langgar law.

Unknown berkata...

dia ckap pasal MALWARE..
aku da remove templates
mcam2 coding.. tp still sama..
maybe pasal diaorg xda keje.. tuh yg dia org saje2 locked kowt :)

Dikuasakan oleh Blogger.