DOWNLOAD JPJ TEST





hAk hAk hAk...
pOst kali nie Special utk bdak2 lpasan SPM
yg nak aMbik test Lesen Memandu mCam adk aku..

ngeh ngeh ngeh..
kpda yg baru aMbik resUlt sPM aku uCapkan
sLamat Maju Jaya kPda yg bErjaya..
dan kpada yg tidak berjaya.. tunggu2 jar org masuk minang ok..
ahaks.. gurau jar.. ngeee...

oke2 kat sni aku sediakan test computer utk soalan2 JPJ
aku harap korang dpat jelink2 tgok2 bace2 jwap2 utk
memudahkan korang lulus dalam test kompter nnti..
so dOwnload nak try2 la...

3 ulasan

Unknown berkata...

slmat menjwab :)
nnti bley bwak aku pusing2 ronda2 mlaysia :) ahaks..

Maryam berkata...

ujian bertulis jpj sekali je terus lulus tanpa baca buku tapi pakai logik jek. suka!! itu 9 tahun lepas la...

Tanpa Nama berkata...

hahahaah...
yelaa.. org teror mmg mcam tuh..
tp xsmua org bergitu kan kan :)

Dikuasakan oleh Blogger.