google or yahoo





google search or yahoo search ??
1st at all speaking plak..ngeee.. 1st skali aku nak ucapkan thx utk google search krana byk membantu aku dalam proses utk menyiapkan blog aku..byk info dan ilmu yg aku dah kaut dari google..knape google dan bkannya yahoo ??

dlu aku mmg byk search menggunakan yahoo.. tpk banyak info yg dikluarkan yahoo tidak tepat dngan search yg aku buat.. lari dari topic..poning pale so, ambil byk search aku sblum aku dpat


benda yg aku cari...
lpas aku gune google nie..kerja aku lebey mudah sket dalam pencarian gmbar dan juga coding or script utk mencantikkan lagi blog..cantik ke ?? terpulang pada individu yg mlawat blog nie..ape2 p0wn aku nak ucapkan juga trima kasih kpada plawat2 follower2 yg mengunjungi blog aku trutama MALAYSIA BLOGGER !!!~



ape2 p0wn support lar kwn2 dari mlaysia..sape lagi nak support kite kalu bkan warga kita sndiri :) btoi x ??hik hik.. truskan follow my blog and links dngan sya... harap blog kita akan trus di kunjungi wlaupun dah sebulan or setahun x online..


sekian, wassalam...
luahan dari jari kaki ku yg tercari2 :)

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.