Friday, April 22, 2011

Follower ke-2000 daN Penghargaan yang diterima

8

Follower ku ke 2000(sblum ada sorang tarek diri..)

Inilah Orangnya fOllOwer ke 2000 aku...

Penghargaan dari seorang blogger kepada blogger lain..

antara katanya2 yang membuatkan aku terharu.. hik hik hik..

"Siapa kata blogger kat Malaysia ni mengadap laptop 24 jam dan
 tak tahu isu semasa?Siapa kata blogger kat Malaysia ni tak sayangkan
alam sekitar? Ada antara kami yang sanggup buat entri sebab nak sedarkan
masyarakat tentang kepentingan menjaga alam sekitar."

TAK PERCAYA ? bace DISINI...

to all reades : sya sememangnya pencinta wanita alam sekitar..
di rumah sya dah penuh tumbuhan...walaup0wn kaki online/blogger tpi
sya seorang yang suke menjimat elektrik hanya tv/pc ja yang on
 lampu hbis off kasi gelap.. baru romantik O.o"

to Pak Cek Biola : thanks to pak cek biola.. entry anda buat sya rase dihargai...
walaupun niat dihati cuma untuk berkongsi dan mengingat sesame sndiri
 tpi tak sangka dihargai oleh orang laen :)
 thanks skali lagi..

p/s.. TIDAK DILUPAKAN kepada semua FOLLOWER dan READERS
yang RAJIN singgah ke blog ini saya dengan rendah diri mengucapkan
TERIMA KASIH FOR SUPPORT...

8 GigitaN:

ALAMAK!! TERHARUNYA..HUHU.. ABG WAT ENTRI BALIK UNTUK SAYA.THANKS SO MUCH

hahaha.. takyah nak abg2 sngat.. baru 23 jee.. abg utk awek2 ja wakakak.. thanks utk anda gak :) same2 la kita.. majulah blog untuk negara :) hahaha..

kenapa sorg tu tarik diri..hohoho

nida : dia da tak sudi follow kowt...O.o

tahniah Feroz! jom go green lagi

sama sama *cet bajet jer, pdhal i baru 1st tyme dtg ;p

pirate : thanks.. tpi sya tak juin lanun.. hahaha..
ferra : lpas 1st kna ada 2nd and 3rd :)
amirrah : mekaceh.. :)~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More