Tuesday, July 6, 2010

abgferoz shopping di jalan masjid india

14


yeyyy... dah dpat setahun ngidam
baru smlam dpat beli..
hik hik hikk..

ok x den pkai spek ? atau ok lagi x pkai spek ?
anyway spek tuh beli kat jlan masjid india rm10 ja
bkan ada power p0wn..
kah kah kah.... saje2 xda kje

sape kate perlu duet byk utk bergaya..
aku rase kalu rm50 dah ckup pakej baju, sluar, spek
dan ada 2 or 3 aksesori laen anda bley beli kat
jalan masjid india sblah LRT masjid jamek nie..
murah2 beb.. anda dtang bogel + rm50 dan
anda akan balek penuh lengkap bergaya...
tp smlam aku x bogel laa...
gila kau nak dtang bogell.. sesia kna tangkap masuk wad gila...

xsemestinya benda murah itu tidak berkualiti or tidak
cantik mata memandang...
ape yg anda perlu adalah meneliti dan memilih dngan betoi..
survey gerai2 lain dlu sblum mmbuat pilihan...

p/s... buka la tanda harga tuh.. kantoi nnti :)~

14 GigitaN:

hahahaha!

sib bek x pegi berbogel~

well~ kat sana best tau soping~
masa jadi student dulu situ le tmpt soping x igt dunia~

p/s : x mo ah pakai spek~ ilang macho anda. :P

cis. curi spek aku. tipu je tu beli masjid india. aku beli kat india tau

betul tu..setuju sgt...
x la jd papa kedana disebabkan nak bergaya..hehe..

betol tu..kadang2 mende yg murah pon nampak hebat..ngeee~

wahhh...sudah lama tidak shopping di masjid india..

hik hik :)
yupss..
cuma kita kna pndai memilih..

This comment has been removed by the author.

vs x kire murah..janji cantikkkk...org bkn nk tanya harga pun kn?mula2 kalo org puji..cantikkk...pas2 br tanye beli kt mane? n harga brape?..btl x?hehehe...

btoi btoi btoi...
hik hik hik...

buat pe nak blagak or bergaya pkai barang mahal2 utk tayang2... barang mahal xsemestinya berkualiti...

mmbazir itu amalan syaitannnnn....

yer sy stujuk !! xsemestinye klu nk bgaya perlu pakai brg mahal. yg penting kne pndai bgaya. artis pn bknnye sume dia beli mahal2. tp sbb diorg pndai bgaya, tu yg nmpak mcm mahal.

see! my comment on the top~
give me ur spek now!

:P

shopping kat masjid india mmg leh jadi gile.

1. gile sebab banyak sangat barang, murah lak tu
2.gile sbb banyak duit dah habis.

hehe
.btw, nice speck! ^___^

JempotDatangKeBlogTqa

huhu bijak dalam berbelanja..weee

hik hik...
tqa.. time nk kuar bwak lew sikit2.. klu dompet penuh mmg kita asyik nak blanje ja.. so bwak sikit2.. :)

bella : mekaceh yeah :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More