~ Watch Tv Online ~

Radio Online
Tv Online

Tuesday, February 5, 2013

Templer Park ke Hutan Lipur Kanching ?

2

Hutan Lipur Kanching

minggu lepas dapat cuti sehari.. ingat nak tidur ja.. tetiba malam tuh mengidam
nak mandi air terjun hutan lipur kanching plak.. teringat dah lama tak mandi air terjun.. so
keesokkan paginya plan pergi dengan member.. al maklum lah bila 
gerak waktu pagi mamai sikit.. so kitaorg berhenti di templer park, rawang
bila sampai depan pintu gerbang baru perasan kitaorg salah tempat..
hik hik hik.. dasar mamai.. 

alamakk.. silap tempat la.. sini mana best... so kitaorg teruskan perjalanan 5 minit
dari templer park maka sampailah ke hutan lipur kanching yang diidamkan..
heeee.. bila nampak pintu gerbang dah senyum panjang.. hik hik hik..

mendaki dalam 15minit gak la nak naik ke aras 6 mencari air terjun terbaekk..
lambat sikit pasai kawan sorang semput plak.. hahaha.. kesiann..
naik tangga pun semput.. hik hik hik..

tapi bila dah masuk dalam air hilang semputnya..
tak caya ? meh tengok gambar admin berposing sakan di air terjun..
 muka ada happy :P
ini semua aku yang punyaa.. hak hak hak..
poyo sekejab.. hahaha
 abaikan bangla kat belakang tuh.. hik hik..
 alololo.. cumilnya.. anak siapa la ni ekk.. hahaha *perasan sat
 tahan nafas konon² kurus..
 inilah dia air terjun 51 tingkat kah kah kah
 bila tok janggut posing ni la jadinya...
sejuk, nyaman, segar dan macam² lagi perasaan bila kat sini..

rugi kepada mereka yang belum pernah mai hutan lipur kanching ni..
bukan saja ada air terjun banyak tapi.. ada ikan yang suka geget² kaki..
free beb takyah bayar.. siap boleh kasi makan ikan lagi kat sini..
taktau la apa ikan ada tapi kat sini banyak ikan.. dan yg admin perasan
ada ikan keli 2 ekor gitu hik hik hik..

rasanya minggu ni admin nak pergi lagi.. tapi tak sure
sabtu or ahad.. nantikan je gambarnya.. hihihih..

Hutan Lipur Kanching, Rawang

2 GigitaN:

rindu nk mndi air trjun..tp kt cni xpernah pegi lg...huhu...sakan berposing ye tok janggut :P

ctk : hahaha posing free ta berbayar pun :P

Receive all updates via Facebook.



Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More