Lelaki Kacak vs Lelaki Tak Kacak



Lelaki Kacak vs Lelaki Tak Kacak

Kalau lelaki kacak pendiam
Perempuan akan cakap:: woow, cool giler...
kalau lelaki tak kacak pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

kalau lelaki kacak berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
kalau lelaki tak kacak berbuat jahat
perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki kacak menolong perempuan yg diganggu
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
kalau lelaki tak kacak menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki kacak dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: sepadan sangat...
kalau lelaki tak kacak dapat perempuan cantik
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki kacak ditinggal kekasih
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
kalau lelaki tak kacak ditinggal kekasih
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya
meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki kacak penyayang binatang
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
kalau lelaki tak kacak penyayang binatang
perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki kacak bawa BMW
perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
kalau lelaki tak kacak bawa BMW
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

kalau lelaki kacak tak mau bergambar
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
kalau lelaki tak kacak tak mau bergambar
perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

kalau lelaki kacak menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
kalau lelaki tak kacak menuang air ke gelas perempuan
perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

kalau lelaki kacak bersedih hati
perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
kalau lelaki tak kacak bersedih hati
perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?


8 comments

hnahdy said...

untung lelaki kacak. semua ok jee di mata perempuan

L said...

nak wat cmne dah kite tak kacak.. haha.. adoi..

jom singgah baca.. =)
http://lolz-l.blogspot.com/2013/01/allah-maha-penyayang.html

baby comel said...

Mana lelaki2 diluar sana. Mari tonjolkan diri. Nak tgk kekacakannya tu :) hehehe.. Kalau semua nk yg kacak je yg xkacak tu jadi lagu mana pulak?? Aduhh..

potia casadelarossa said...

mohon tukarkan gambar ronaldo tu kepada gambar wa ok... ini amaran ni.... ekekekekek

AbgferOz said...

hnahdy : untung la prempuan asyik cuci mata je :P

L : same la kite :P

baby : agak2 admin jiwarosak ni kacak tak ? hahaaha

potia : ta bley nnti org report abuse kalu letak gmbar ang hahaha :P

myr amyra said...

Ini namanya diskriminasi..
Untunglah kalau jadi lelaki kacak..
Tapi rupa tue takkan kekal selamatnya..
Dah tua nanti berkerut jugak..ye dok??

Cinta hazanis said...

lelaki kacak idaman wanita. muehehe

Feroz Othman said...

myr : heee.. lumrah kehidupan :)

hazanis : amboih2.. kacak2 laju ja dia :P

Powered by Blogger.