Cium Ubat Untuk Sakit...

Cium Ubat Untuk Sakit...

Seorang bos masuk ke pejabat dalam keadaan sakit kepala.
Seorang pekerja memerhati keadaannya, lalu bertanya,

"Kenapa bos? Nampak macam sakit sahaja?"
"Yalah Semaun, kepala aku ni sakit sangat!" kata bos.
"Dua hari lepas saya pun sakit kepala juga bos. Tapi bila balik, isteri saya bawa ke katil,
peluk dan mencium saya. Lepas itu kami bercium. Habis saja kami bercium,
sakit kepala terus hilang. Saya rasa bos pun patut buat macam tu juga," terang Semaun.

"Betul ke? Kalau macam tu, mari kita jumpa isteri engkau sekarang!!!"



p/s... haaaa.. silap² bos ni dapat kaki gak kang..
hik hik hik.. aptb


4 comments

mailey jayley said...

bkn dpt kaki lg tue . . penumbuk biar patah gigi semua . . :P

SITI SALIHAH AHMAD said...

pandai boss tu cari peluang..haha

Feroz Othman said...

mailey : hahaha.. sabor jela..

ct salihah : hahah mmg nak kna boss nie :P

BlueiceButterfly said...

adeh kan dah salah faham bosnya..haha

Powered by Blogger.