Header Ads

Perfume untuk Awek Cun dan Mak Datin



Perfume untuk Awek Cun dan Mak Datin

Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagilar menyampah giler mamat tu.

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu. "Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.



p/s... keh keh keh.. padan muke..

8 comments

wana wazm said...

haha , pdan muka!

baby comel said...

Hahahaha.. Wangi lagi semerbak.. FOC je kau dpt.
Moral of the story, xpyh g jauh2.. Kedai mamak dh cukup =)

Ena's Palace said...

Hahaha...mmg lawak...kerek2 lg kn dapat sebijik! Semerbak harum!

Feroz Othman said...

wana : hahaha :P

baby : hahahaha.. mmg free :P

Feroz Othman said...

ena : hahaha naseb tak bau petai kalu tak mau pitam :P

Lyeen De Syifa said...

hahaha...pdn muka awek n datin tu...nk mnunjuk sgt..HAHAH

Feroz Othman said...

lyeen : hehehe untung dorang try perfume baru :P

MaYa MustWany said...

hahaha da agak da mmg bagi\ bom belakang..hahaha..rasakan!

Powered by Blogger.