Nasib Lelaki Gatal





Nasib Lelaki Gatal

Al kisah, Seorang mamat sedang kehausan nak mati akibat tak de air kat padang pasir. Sedang die mencari air, terjumpe la die dengan jin padang pasir.
Jin tu cakap...

"Aku akan tunaikan tiga permintaan kau, oleh sebab kau dah nak KO,
aku akan tunaikannye pada kehidupan lain engkau"

mamat tu pun cakap..."Pertama, aku nak jadi putih.
Kedua, aku nak sentiasa kene air supaya sejuk dan tak dahaga.
Ketiga, aku nak tengok punggung wanita tanpa mereka sedar"

mamat tu pun mati dengan tenang nye. Pada kehidupan lain,

mamat tu jadi...............

....mangkuk tandas wanita...




p/s.... hak hak hak.. padan muke..

Nasib Lelaki Gatal

4 ulasan

Unknown berkata...

LOL ^_^

Unknown berkata...

haha.. padan muka .

p/s: takutnye nak berak lepas ni . haha

AbgferOz berkata...

tyra : hahaha sila tnye dlu mangkuk tandas anda kalu dia jwab sah2 la dia :P

Katak Comel berkata...

terbaek punya lawak..
kahkah

Dikuasakan oleh Blogger.