Monday, December 3, 2012

Kisah Lawak Orang Tua Sakit Apa..

5

Kisah Lawak Orang Tua Sakit Apa..

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry" Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki" Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?
Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.
Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.
Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?
Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar...
sebab tu la aku jalan terkangkang...



5 GigitaN:

hahahahahahahhahahahahhahaha :P

mentang2 pakcik tu tua sedap2 je kata ada penyakit.hehe

orang tua yang paling bijak and tak tau malu,, hahaha,,, eh, yang budah tu punya hidung yang sakit kot,, :P http://mujadafewa.blogspot.com/2012/12/biarkan-sahaja-dia-dengan-kekecewaannya.html

Eiii...Bengapnya student tuh.Tolong pakcik tu tak pulak..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More