Header Ads

Cikgu Mati Terkejut



Cikgu Mati Terkejut

Seorang guru meninggalkan kelasnya beberapa minit untuk ke tandas....

Ketika dia kembali ke kelas, dia sangat terkejut kerana semua muridnya sangat diam dan bersopan..
tidak seperti biasa jika dia masuk ke dalam kelas tersebut, murid-muridnya pasti sedang
bising dan bermain. Lalu guru itu berkata...

"Selama saya mengajar awak semua... tidak pernah pulak saya melihat keaadan ini.
Ini sangat menghairankan... boleh sesiapa tolong beritahu.. apa sebenarnya yang terjadi??
guru itu bertanya dalam keadaan seperti hendak pitam...

Tiba-tiba.. salah seorang muridnya bangun dan berkata..
"sebab... cikgu pernah kata dulu... jika cikgu dapat melihat kami semua diam dan bersopan
cikgu akan mati terkejut.... ha ha ha" sambil memerhatikan gurunya jatuh ke lantai.. dan kelas
kembali bising macam biasa...



p/s... errrr.. patot la ramai je cikgu naik angin.. hihihih..

Cikgu Mati Terkejut

14 comments

MYUN!! said...

sampai macam tuh...
memang akan berkuranglah guru-guru kat dunia ni..kui..kui

Azyyati Zulkifli said...

hehe.. LAWAK ... :D

Nurmujahidah Ismail said...

tak nak r lagu ni,, grr,,

CikZaniff said...

hihi..kesian cikgu tu..:)

siti fatima Arifin said...

haha...ada plak cam tue. murid2 skrng nie..nakal

Tulus Sweet said...

takleh. syg kat cikgu. huhu

diana said...

kuang ajor nye anak murid..ekekke

Cik Fie said...

haha . kesian cikgu . :P

Dunia Wilma said...

Hahaha...Lawak...
Kesian cikgu tu bah ^_^

AsiaCube said...

Kesian cikgu dikenakan oleh pelajar :)


Penulis komen ialah admin laman web untuk tambahkan Facebook fanpage LIKE secara percuma!! Jom ramai-ramai sertai :)

Mira Adzlia said...

haha...kesian ckgunya

shasha yacob said...

haha, lol. bijak sungguh anak ank murid dia hih

shasha yacob said...

haha, lol. bijak sungguh anak ank murid dia hih

aswadz said...

hahaha... mcm tu pun ada.

Powered by Blogger.