Header Ads

Beli Tiket Wayang



Beli Tiket Wayang

Chot nak pegi tengok wayang kat panggung dgn isterinya. Sampai di kaunter
tiket, Chot beli dua tiket utk dirinya dan isterinya. Tak lama kemudian, Chot
datang semula ke kaunter tiket tadi dan membeli dua lagi tiket...

Kemudian, Chot datang lagi sekali untuk membeli dua lagi tiket. Kali ini penjual tiket
itu membuka sedikit cermin kaca di kaunternya dan bertanya, "Bukan ke encik
dah membeli dua tiket dan kemudian datang lagi untuk membeli dua lagi tiket tadi?"
Chot menjawab,

"Betul! Tapi ader sorang mangkuk hayun yang berdiri kat depan pintu masuk
panggung tu asyik koyakkan tiket saya ajer..."



p/s... hahaha susah gak kalu orang tak pernah pergi wayang nie..
heeee...

3 comments

Nurmujahidah Ismail said...

dah tu takkan la si pengoyak tak tanya nape tk terus masuk,, haha,, pelik sungguh,, semoga cpat sembuh dari demam ye wahai tuan blog :D

Budak Giler Cadbury said...

dah lama gila tak pegi tengok wayang hehe

Yan Ty said...

Adeh la... Saiko3 orang ni.

Powered by Blogger.