Header Ads

Balas Dendam Punya Pasal



Balas Dendam Punya Pasal

Seorang nenek memukul bontot cucunya yang telah melakukan perbuatan
yang tak sepatutnya...

Tiba-tiba ayah budak tersebut telah ternampak.... nak berdiam diri kesian pulak pada anaknya..
nak masuk campur.. tak berani...

Lalu setiap kali nenek itu mengayun rotan memukul bontot cucu,
 si ayah juga bertindak menampar muka sendiri.

Melihat tindakan si ayah yang agak pelik, si nenek segera berhenti memukul cucunya dan
bertanya dengan penuh kehairanan pada si ayah.

"Kenapa engkau menampar muka sendiri?"

Jawab si ayah
"Anakku dipukul orang ... dan untuk membalas perbuatannya itu,
aku telah memukul anak orang itu."




p/s... hehehe ayah siapa la tuh ekk.. :P
Balas Dendam Punya Pasal

6 comments

Nurmujahidah Ismail said...

aiyoooooooooo.......... pelik sungguh,, kih3

hnahdy said...

boleh plak macam tu kn..haha

Kelana Cinta said...

Tak lawan2..Hahaha

Asiah Khadijah said...

Hahaha . Ada jugak orang cenggitu ? Abg feroz jgn mcm tu pulak ye :p

PeRmAtA bIrU said...

hurm... seorang ayah dan anak...:)

myfreeminded said...

ni cite betul ke, lawak saje je ke, .... tapi sweetlah.. hehehe

Powered by Blogger.