Wednesday, December 12, 2012

Balas Dendam Punya Pasal

6

Balas Dendam Punya Pasal

Seorang nenek memukul bontot cucunya yang telah melakukan perbuatan
yang tak sepatutnya...

Tiba-tiba ayah budak tersebut telah ternampak.... nak berdiam diri kesian pulak pada anaknya..
nak masuk campur.. tak berani...

Lalu setiap kali nenek itu mengayun rotan memukul bontot cucu,
 si ayah juga bertindak menampar muka sendiri.

Melihat tindakan si ayah yang agak pelik, si nenek segera berhenti memukul cucunya dan
bertanya dengan penuh kehairanan pada si ayah.

"Kenapa engkau menampar muka sendiri?"

Jawab si ayah
"Anakku dipukul orang ... dan untuk membalas perbuatannya itu,
aku telah memukul anak orang itu."




p/s... hehehe ayah siapa la tuh ekk.. :P
Balas Dendam Punya Pasal

6 GigitaN:

aiyoooooooooo.......... pelik sungguh,, kih3

boleh plak macam tu kn..haha

Hahaha . Ada jugak orang cenggitu ? Abg feroz jgn mcm tu pulak ye :p

hurm... seorang ayah dan anak...:)

ni cite betul ke, lawak saje je ke, .... tapi sweetlah.. hehehe

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More