Lawak Suami Isteri





Lawak Suami Isteri


Suatu petang selepas pulang dari kuliah agama di surau si isteri menceritakan apa yang didengarnya dalam kuliah tersebut kepada suaminya.

"Abang, abang nak tau tak, ustaz kata bila suami dan isteri itu bersatu/ bersetubuh kan bang kann dengan cara yang betul dan menjaga syarat yang betul maka pasangan tersebut akan mendapat pahala sama seperti membunuh 10 ekor atau beberapa ekor syaitan". Kata si suami "yerr kerr. Tak apa malam ni malam Jumaat, masa yang sesuai utuk bunuh syaitan kann, betul tak sayanggg" sambil ketawa. Isteri hanya tersenyum panjang.

Selang dua hari kemudian, siisteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang". Si suami tersenyum panjang. Selang dua hari kemudian, si isteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang". "takpe...tunggula malam". Esoknya si isteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... bang".

Si suami diam sambil mengangguk lemah.

Esoknya si isteri berkata "banggg, jom kita bunuh syaitan... ".

Si suami tiba - tiba marah dan berkata .........
"Ayang nie nak bunuh syaitan ke nak bunuh abang!!".


Lawak Suami Isteri

2 ulasan

Cik Fie berkata...

hahahah . lawak XD

wah ! blog ni nak mencapai 5000 followers . Boleh tak saya nak unfollow blog ni ? Pastu , saya nak follow balik time blog ni nak sampai 5000 followers . haha . mana la tawu owner blog boleh reviewkan blog follower yg ke 5000 tu :P

Unknown berkata...

cik fie : hahaha bley plak mcam tuh :P

Dikuasakan oleh Blogger.