Lawak Bil Telefon Meningkat





Lawak Bil Telefon Meningkat

Bil telefon sebuah keluarga naik melambung.
Suami telah memanggil semua ahli keluarga untuk berbincang;

Suami : Ini dah melampau. Gunakan telefon sesuka hati. Ayah tak gunakan telefon rumah, ayah gunakan telefon tempat ayah bekerja.

Isteri : Saya pun sama juga, gunakan telefon tempat saya bekerja.

Anak : Oh sori..saya gunakan SMS sahaja. Untuk panggilan saya gunakan telefon tempat saya bekerja juga.

Maid @ Bibik : Jadi apa masalahnya? Semua orang gunakan telefon tempat bekerja.
Sama juga dengan saya!!!....

Suami : @#(^(%$@%!



Lawak Bil Telefon Meningkat

4 ulasan

Unknown berkata...

hihi..kelasss kau bibik !

mujagirl92 berkata...

you are fired bibik!!!!

L berkata...

haha. bibik2.. patut lah..

Unknown berkata...

cikzaniff : hahaha

muja : hhahaha kejamnye :P

L : hihihi ikut majikan dia pnye prangai :P

Dikuasakan oleh Blogger.