Tuesday, November 6, 2012

Kisah Lawak 3 Orang Pilot

5

Kisah Lawak 3 Orang Pilot

Kisah SEDIH 3 Pilot yang ditangkap oleh suku kaum Kanibal, 
ketiga-3 pilot yg takut trsebut memohon agar tidak dibunuh. Maka ketua suku kaum itu 
pn brkata, ‘Klau kowg sume nk hidup, kowg kena msuk hutan & bawa 
10 buah yg sama jenisnya. Tapi kowg hanya ada masa 3 jam saja!’

Sblum 3 jam, pilot yang 1 pun akhirnya dtg bawa 10 epal. 
Ketua Suku : "Ok, kamu dah bawa 10 biji epal. Skrg msukkan semua epal tu
 ke dlm lubang dubur kamu satu persatu. Kalau kamu merintih atau bersuara, 
kamu akan saya potong!" 

Dengan penuh perjuangan & ketahanan akhirnya epal prtama dpt di msukkan. 
Tp utk epal yg ke 2 dia tak dpat menahan sakit & terus mnjerit. Dgn kejam ketua suku tdi 
terus memenggal kepala si pilot. Maka naiklah pilot td ke syurga.

Pilot ke-2 plak dtg bawa 10 bj anggur. Dan ketua suku td terus bgi arahan yg sama. 
1 anggur msuk, 2 anggur, 3 anggur, tp pada saat dia nk masukkan anggur yg ke 10, 
ketua suku tdi tiba2 memotong kepala pilot ke-2.

Naik la pilot ke-2 td ke syurga & brjmpa dgn pilot-1 td.
Pilot2 : Wah, kau pn mati jgk?
Pilot1 : Ye la, aku bwk epal. Xtahan sakit! Sial tul ketua suku tu, 
syaratnya susah sgt! Habis kau bwk buah apa?
Pilot2 : Anggur

Pilot1 : Anggur?? Tu kan senang! Kecik je, tak sakit pon!
Pilot2 : Mmg betul. Sume anggur aku hmpir masuk ke dalam lubang dah..
Tapi tiba2 aku ketawa & habis sume anggur yg aku masuk tdi keluar blik…..
Pilot1 : Bodoh kau! Knpe ketawa?
Pilot2 : Habis, masa aku nak msukkan anggur yg ke 10, 
aku nmpk pilot ke-3 bawa durian...giler ko..durian!!!
Wkakakakakaka...



p/s... agak2 macam mana la rupa pilot ke 3 bila dia tau apa kena dibuat ek.. ?


5 GigitaN:

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More