Haram Berkahwin Wanita Satu Pejabat





Haram Berkahwin Wanita Satu Pejabat 

Mie : Aku nak kawin la Joi...
Joi : Dengan budak mana?
Mie : Satu pejabat...
Joi : Ish mana boleh kawin satu pejabat…haram tuh!
Mie : Eh, apasal lak haram? Ko ni da terikut ajaran sesat ke ape?
Joi : Aku pun alim gak la...aku pon ada dengar ceramah gak kat masjid..
Mie : Ok, bagitaw aku..sebab apa sampai jadi haram?
Joi : Islam suruh kawin paling ramai 4 orang je... kalau dah satu pejabat ada
20,30 org perempuan, tu kan ke haram..
Mie : $#@%^&* =.=" Podahh!



p/s... kalu dapat kawan lurus sangat pun susah..
hik hik hik.

10 ulasan

Tanpa Nama berkata...

hahah terkena aku hahah...

Unknown berkata...

Hahaha...Ini barulah...
Satu pejabat ya ^_^

Unknown berkata...

satu malaysia noleh x?haha..

Unknown berkata...

Assalam, memang pun haram kahwin wanita satu pejabat... pergh banyak tu.... hahahha...

Jom komen sikit dekat sini---> http://ikhwanmencarinurillahi.blogspot.com/2012/11/iphone-5-gadget-impian.html

ABG Feroz jom lah join contest nie... iPhone 5 tu hadiahnya...

unsecretostory berkata...

HAAHA , Excited nak tawu apa yang haramnya . kikii :P

AbgferOz berkata...

hihiihih.. saboe jela :P

Cik Fie berkata...

HAHAH..terbaik ! :)

Husna Adilah berkata...

excited nak tahu awat haram last2 excited nak gelak. he he he

Unknown berkata...

hehehe amboih.. semua excited :P

shahdiana berkata...

letihla kalo dapat kawan macam ni...hepi rasanya dk baca entry jenaka...kakkaka

Dikuasakan oleh Blogger.