Awal Muharram dengan Kfc

 KFC 

alhamdulillah dah masuk tahun baru islam dah kita.. skali lagi
kita masih bernyawa untuk menyambut tahun baru..
tapi tahun baru kali ini lebih bermakna bila birthday mak aku jatuh pada awal muharram..

SELAMAT HARI LAHIR EMAK
semoga panjang umur, murah rezeki dan diberkati..
mudah mudahan lepas ni mak sentiasa tersenyum dan gembira
menyambut hari² akan datang..
aminnn..

emak : adik, balik pukul brape hari ni ?
aku : hari ini overtime.. balek malam (padahal tengah tunggu ayah plan nak gi kfc)
emak : habis balik malam la ekk ?
aku : a'ah lambat sket..

dalam tak sampai sejam aku dengan ayah aku pulang with KFC
heeee.. mak buka pintu sambil tersenyum

mak : amboih.. pandai korang mengena ekk..
aku dan ayah : (tersenyum panjang)
heee.. 3 orang ja yang ada untuk sambut..
so beli ayam dngan wedges jela..
beli banyak² takut membazir plak..

tahun depan mak order satay plak.. dia kata boring asyik kfc
dia nak satay plak... hihihih
cakap kat mak takyah tunggu next year.. tgu bulan depan je..
next month birthday adik perempuan plak..


p/s... 8 ogos birthday aku, 30 ogos birhtday abg, 12 oct birthday ayah, 14 nov birthday emak, 12 dis birthday adik.. haaa da mcam tetiap bulan plak sambut birthday :P


2 comments

Lina md. munir said...

Birthday blues. Anyway HAPPY BIRTHDAY TO YOUR OMAK ya FerOz.

Feroz Othman said...

lina : mekaceh :)

Powered by Blogger.